Lager oversikt over tilbud for barn og unge

Det utarbeides en brosjyre med informasjon om tilbud for barn og unge. Nå er muligheten for å korrigere feil og legge til foreninger som ikke står i førsteutkastet.

Nærøysund kommune ønsker at flest mulig barn og unge skal være med på fritidsaktiviteter. Og kommunen har mange ulike fritidstilbud. Men det kan være utfordrende å finne de riktige aktivitetene som barna eller ungdommene ønsker å være med på. Nærøysund kommune holder på å lage en brosjyre med oversikt over de tilbudene som finnes for denne aldersgruppen.

Det er som en del av 0-24-prosjektet at Nærøysund kommune nå har jobbet med å kartlegge tilbud for barn, ungdommer og unge voksne. Dette skal presenteres på nett og i form av en brosjyre i papirformat.

Førsteutkastet til brosjyren er klar, men det er fortsatt mulig at ikke alle tilbud til denne aldersgruppen er tatt med. Brosjyreutkastet kan du se her. (PDF, 4 MB) Ser du noe som mangler kan du gi beskjed til prosjektmedarbeider Stine Barstad Holm. Det kan enten gjøres på epost stine.barstad.holm@naroysund.kommune.no eller på telefon 476 87 648. Gjør dette så snart som mulig slik at vi kan få ut brosjyren raskt.

Du kan også gi beskjed om du ser noen feil opplysninger i brosjyren (PDF, 4 MB).