Meld ditt anlegg inn i temaplan for kultur, idrett og friluftsliv

Har din organisasjon planer om å bygge eller rehabilitere anlegg for friluftsliv og idrett, eller nærmiljøanlegg i Nærøysund? – ta kontakt da vel

Hvert år fordeler kulturdepartementet gjennom fylkeskommunene tilskudd for bygging og rehabilitering av anlegg for idrett og fysisk aktivitet. For å søke om spillemidler må anlegget stå på liste i kommunens temaplan for kultur, idrett og friluftsliv (klikk på denne lenken for se temaplanen)

Nærøysund kommune åpner nå opp frem til 26. oktober å komme med på listen, jfr. Plankravet. Det vi trenger er: hva din organisasjon gjøre, hvilket år dere tenker å gjennomføre, og en kort forklaring på tiltaket. Tiltak som planlegges til og med 2025 legges inn i listen. Allerede innmeldte tiltak som står omtalt i planen fra før trenger en ikke å melde inn igjen. Tiltak med en kort beskrivelse sendes til post@naroysund.kommune.no med merknad: «spillemidler til temaplan»

Ta gjerne kontakt med våre saksbehandlere for mer informasjon: Trond Stian Jenssen trond.jenssen@naroysund.kommune.no / Tlf: 413 20 119 eller Anne Mette Haugan Anne.haugan@naroysund.kommune.no / Tlf: 414 58 270)