Meld deg på fagkonferanse

Namdalskysten Næringsforening, Ytre Namdal Vekst, NAV, InnovArena v/Emploi +1000 og Nærøysund kommune inviterer til en arbeids og inkluderings konferanse i Norveg onsdag 25. oktober 2023, der målet er å styrke samarbeidet for økt inkludering, ivaretagelse og bedre utnyttelse av distriktets arbeidsressurser.

Ca. 25 % av total arbeidskraft i Nærøysund i alderen 18 - 67 år står utenfor arbeidslivet. Ambisjonen om + 1000 forutsetter at arbeidsplassene lykkes med inkludering og trivsel, slik at flere deltar i arbeidslivet og blir værende aktiv i jobbfelleskapet i Nærøysund. Derfor inviteres det til fagkonferansen Fellesskap for framtiden den 25. oktober.

Denne konferansen er startskuddet i samarbeidet for at alle skal lykkes i arbeidslivet, både arbeidstagere, privat næringsliv og kommunen.

Les fullt program og meld deg på via Namdalskysten Næringsforenings nettsider