Leter etter nye kandidater til ungdomsrådet

Dette er en del av medlemmene i det sittende ungdomsrådet i Nærøysund. Nå leter Nærøysund kommune etter noen til å overta de plassene som nå blir ledig.

Snart skal det velges nye representanter til ungdomsrådet i Nærøysund. Vet du av noen i alderen 13-18 år som kan være en god kandidat til å sitte i ungdomsrådet. Send ditt forslag til ungdomskontakt Sigrid Tviberg.

Medlemmene i ungdomsrådet i Nærøysund velges for to år om gangen. Ungdomsrådet er ungdommene i Nærøysunds talerør inn i kommunale prosesser. Rådet består av fem faste medlemmer, samt fem varamedlemmer. Medlemmene velges fra ungdomsskolene og de videregående skolene i Nærøysund.

Ungdomskontakt Sigrid Tviberg er ungdomsrådets koordinator. Tips henne om mulige kandidater på epost: sigrid.tviberg@naroysund.kommune.no så snart som mulig.

Les mer om ungdomsrådet her