Informasjonsmøte om fiberutbygging på Lauvøya.

NTE, Vikna kommune (nå Nærøysund kommune) og Trøndelag Fylkeskommune har blitt enige om utbygging av fiberbredbånd på Lauvøya. Utbyggingen baseres på et spleiselag mellom de nevnte aktørene og hvor oppslutningen blant huseierne vil være helt avgjørende. Det inviteres til informasjonsmøte på Grendahuset på Lauvøya førstkommende mandag, den 3. februar.

Husstandene på Lauvøya vil fra en og samme leverandør få internett med lysets hastighet og markedets beste og mest moderne tv-løsning fra Altibox, levert av NTE.

Innbyggere i området har fått tilsendt informasjon og kart over  området som inngår i dette prosjektet.

Fiberteknologien fra NTE og Altibox er det mest spennende som tilbys på markedet. De har derfor gleden av å invitere folk i området til et uformelt informasjon og salgsmøte der de forteller om dagens og fremtidens løsninger og kostnadene rundt tilknytning og abonnement.Dette vil skje på Grendahuset på Lauvøya mandag 3. februar klokka 18.00

- Vi oppfordrer flest mulig til å signere avtaler allerede under møtet slik at vi raskest mulig skal få på plass alle salgene som er nødvendig for at en utbygging kan starte så snart forholdene tillater det,skriver NTE i sin innbydelse. De legger til  at i tillegg til å fortelle om de spennende løsningene, spanderer de kaffe og noe å bite i.

Dag Roar Opdal fra Nærøysund kommune vil være til stede og informere på vegne av kommunen.

Har du ikke mulighet til å være til stede på møtet ?
Gå da gjerne inn på  www.nte.no eller ring dem på 74 15 02 00.