Avlyser After Work@64 grader nord

Som følge av nye koronaretningslinjer har Sparebank1 SMN og Nærøysund kommune valgt å avlyse det planlagte arrangementet After Work@65 grader Nord som var planlagt torsdag kveld. Arrangementet var fulltegnet og målet er å få til et tilsvarende arrangement når situasjonen tilpasser seg igjen.

– Dette arrangementet tegnet til å bli en suksess. Vi hadde fylt opp alle tilgjengelige plasser, men vi tar ansvar følger nye nasjonale råd, sier strategi og samfunnssjef i Nærøysund kommune Camilla Vågan. Sparebank 1 SMN i Ytre Namdal og Nærøysund kommune hadde i samarbeid planlagt dette arrangementet som var rettet mot unge voksne mellom 18 og 35 år. Målet har vært å bidra til bolyst og blilyst.

– Det at arrangementet her var fulltegnet viser at det er interesse og behov for denne typen arrangement. Vi håper derfor at vi kan ta opp dette når koronasituasjonen endrer seg til det bedre igjen, sier Vågan på vegne av arrangørene.