AtB tar over koordinering av bestillingstransport i Nærøysund

Fra og med 15. april vil AtB koordinere bestillingstransport i Nærøysund kommune. Frem til i dag har dette vært håndtert av HT Safe på vegne av AtB.

AtB har gjort en større kartlegging av tilbudet i den enkelte kommune, sett opp mot faktisk kjøring.
Med bakgrunn i dette er det gjort enkelte justeringer i forhold til soneinndeling og tidspunkt for tjenesten.

Justering i tilbudet

For å inkludere kunder som har bestilt turer over lengere tid, blir sonene noe utvidet.
Ankomst- og avgangstider, som gjelder til og fra sentrum (service Salsbruket), blir justert til hvordan turene faktisk kjøres.

• Ankomsttid endres fra kl 09.45 til kl 10.00
• Avgangstid endres fra kl 13.15 til kl 12.45

Hva betyr dette for kunden?

Bestilling og kjøp av billett blir som før og prisen er fortsatt den samme som en ordinær bussbillett.
Oppdatert informasjon om soneinndeling og tidspunkt finner dere på atb.no/bestill eller ved å ringe AtB på 02867.
I tillegg er AtB i full gang med å lansere bestilling på nett og tilgjengelighet av reisesøk i den grå AtB-appen.
Nærøysund står snart for tur.  AtB holder dere oppdatert på vår nettside.