Rutine nr. 1 – opprette og endre stafettholder
Sikre at stafettholder blir opprettet og endret i forhold til regler som gjelder for stafettloggen. Ivareta at en følger gjeldende lover og forskrifter, samt hindre oppfølgingsbrudd.
Utfører/ansvarlig (ansatt, leder, enhetsleder, mv)
Ansvarlig for oppretting av stafettholder (leder eller ressurs)
Aktivitet
Førstegangsoppretting:
- Legge inn stafettholder ved første gangs oppretting av logg for et barn/ en elev
Utfører/ansvarlig (ansatt, leder, enhetsleder, mv)
Leder av enheten
Aktivitet
Bytte av stafettholder:
- Endre stafettholder i Conexus Companion Stafettloggen ved bytte av ansvarlig for barnet/eleven.
- Melde fra til ny enhet ved overganger
Avvik
Avvik på denne rutinen skal registreres og behandles i den enkelte kommunes kvalitetssystem. Dette innebærer at feil/ svikt rettes opp og endringer gjøres for å sikre at tilsvarende avvik ikke skjer igjen.