Inntil at stafettloggen blir aktivert igjen benyttes skjema og ressurser tilgjengelige, og oppbevares i henhold til enhetens rutiner.
Møte med foreldre og hjelpetjeneste for å opprette mål og tiltak i loggen og avtale møtetidspunkt.
Stafettloggen benyttes til dokumentasjon av samordnede tiltak i tjenesten/enheten og i hjemmet. Møter settes for vurdering av tiltak, videreføring eller for nye tiltak. Foreldre og barn/elev inviteres til møtene. Tiltak gjennomføres og hjelpetjenesten deltar på møter med noe tids mellomrom for å veilede og eventuelt involveres i tiltak. Antall deltakere i møter holdes på et minimum. Tiltak evalueres av de som gjennomfører tiltaket sammen med foreldre og barn/elev. Er det mange aktører involvert, vil møter med totalvurdering avholdes halvårlig eller etter behov. Deltakelsen begrenses til en deltaker pr. tjenestested. Eventuelt nye hjelpetjenester får tilgang til loggen etter samtykke fra foreldre.
Dersom foreldre motsetter seg digital stafettlogg, benytt vedlagt referatmal for stafettloggmøte.
Tilhørende verktøy: