Starte eller utvikle bedrift i Nærøysund?

Nærøysund kommune ønsker å bistå deg som ønsker å starte opp egen bedrift eller utvikle eksisterende bedrift. Vi kan gi gode råd og veilede videre i hjelpeapparatet. Kommunen har også et eget næringsfond som kan gi støtte til oppstart og utvikling.

Det å starte egen bedrift er spennende, men kan også oppleves utfordrende både med tanke på økonomi og hvordan man etablerer selve bedriften.

Nærøysund kommune kan veilede deg i oppstarten og knytte kontakter med samarbeidspartnere og andre i hjelpeapparatet,

Nærøysund kommune har også et eget kommunalt næringsfond, hvor din bedrift kan søke om støtte for etablering og utvikling.

Også allerede etablerte små og store virksomheter i kommunen kan søke næringsfondet om utviklingsmidler. Vi ønsker å ha en lav terskel for å diskutere ideer og utviklingsmuligheter, så ta gjerne kontakt med en av våre rådgivere for en prat slik at vi sammen kan planlegge veien videre for din bedrift.

For link til næringsfondet og informasjon om kommunens overordna målsettinger om næringsutvikling i regionen vedtatt i Strategisk næringsplan, kan du gå inn HER

Dag-Roar Opdal
Rådgiver